sobota, 2 listopada 2013

Przepraszam Was bardzo...

Przepraszam Was bardzo za ostatnie zaniedbanie, ale dużo się u mnie dzieje... A z Martyną nie mam kontaktu, ogólnie się nie dogadujemy... Mnie boli jej mały wkład w bloga, dlatego podjęłam decyzję... SZUKAM NOWEJ AUTORKI BLOGA. Jeśli, któraś z was chętna jest mi pomagać to piszcie w komach... A Martynkę z przykrością muszę pożegnać...
                                                                                                                   Belle

12 komentarzy:

  1. ja z chęcią bym ci pomogła, ale sama nie mam wystarczająco czasu, aby prowadzić swojego bloga, ale wiem kto by ci mógł pomóc i ma dużo pomysłów możesz się skontaktować z nią:

    http://www.blogger.com/profile/12142429700991200470

    Lub

    http://ally-austin-trish-dez-mojeopowiadanie.blogspot.com/

    mam nadzieję, że w pewnym sensie pomogłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Okey, będę cię prosić o kawałek napisanego przez ciebie opowiadania. Najlepiej będzie jesli wyślesz mi na gg ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym wiedzieć gdzie można się z tb skontaktować? Np: przez e-mail?
      PS:Nie mam GG i jestem chętna

      Usuń
    2. bella99@op.pl ztytułuj "just friends" ^^

      Usuń
    3. I mam tam wysłać jakieś opowiadanie? A może być pół i nie związanego z Raurą?

      Usuń
    4. tak, chodzi mi tylko o próbkę tego jak piszesz ;)

      Usuń
    5. Narazie czekam czy do innego bloga mnie przyjmie.. jak nie to Ci wyśle :)
      Bo nie jestem pewna czy bym sobie poradziła na 2 blogach

      Usuń
  3. Hmm, mam pytanie: sama robiłaś nagłówek? Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. dawaj nexta bo kocham tego bloga jak chcesz to wejdz i skimentuj czasem bloga mojej koleżanki :
    http://rudzielecphotos.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej mam pytanie na twoim 2 blogu kiedy dodasz nexta???? Plisss odpisz bo kocham twoje blogi i codziennie sprawdzam kiedy dodasz nexta <3
    P.S. Wiem że na tym blogu to nie nastąpi szybko ale i tak go codziennie <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. nominowałam cię do Liebster Awards. Pytania u mnie na : austinandally-me-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń