czwartek, 25 lipca 2013

Prolog.

Austin Moon - to właśnie ja. Z pozoru zwykły, szczęśliwy chłopak...
Niestety tylko z pozoru. Mam 17 lat i mieszkam w Miami z moimi rodzicami.
Moimi ''przyjaciółmi'' są Kirra Star, Cassidy Ewans oraz Dallas Coller.
Od dziecka interesuję się muzyką, śpiewem i tańcem. Umiem grać prawie na wszystkich instrumentach, a najbardziej lubię na gitarze i pianinie. Próbuję pisać własne piosenki, lecz za bardzo mi to nie wychodzi.  Razem z moją paczką uczęszczam do szkoły Miami Music High School.
W całej szkole jesteśmy bardzo popularni. Chyba najbardziej ze wszystkich.
Ale nie jestem aż  taki idealny i też mam swoich wrogów.
Moimi problemami, a właściwie problemem jest pewna dziewczyna...
Niziutka brunetka o pięknych brązowych oczach i uśmiechu. Do niedawna byłam moją przyjaciółką, a teraz jest wrogiem. Nasze paczki dokuczają i ośmieszają się jak tylko mogą.
Trwa to od dobrych kilku lat...
Ally Dawson porzuciłem w gimnazjum dla moich przyjaciół. Znam powód dlaczego to zrobiłem ale nie chciał bym tego ujawniać, a szczególnie jej.
Po kilku tygodniach i tak znalazła  sobie przyjaciół - Trish i Deza, to z nimi właśnie tworzy tą zgraną paczkę...
Kirra, Cass i Dallas uważają ich za zwykłe ciamajdy, które w życiu nic nie osiągną...
A ja? Ja tak o nich nie myślę, ale muszę udawać i jak na razie świetnie mi to wychodzi.
A tylko dlatego, że mój umysł skrywa pewną tajemnicę...

 *****

Cześć!
Tym razem ja dodałam prolog. W pisaniu jego pomagała mi trochę Iza, której bardzo dziękuję.
Rozdział pierwszy nie wiem kiedy się pojawi, ponieważ ona wyjeżdża na wakacje i wraca dopiero 10 sierpnia i to ja będę musiała się zająć blogiem. Więc bądźcie cierpliwi i miejcie nadzieję, że rozdział pojawi się już niedługo. :)







~ Martyna

7 komentarzy:

  1. Świetny rozdzialik!
    Błagam cię Tyśka napisz szybko nexta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny!
    Cudowny pomysł na pisanie takiego opowiadania;-D
    Nigdy bym się takiego bloga nie spodziewała...
    Czekam na kolejny i proszę dodaj go jak najszybciej. Ja wiem to dużo pracy, bo sama mam bloga, ale proszę. Właściwie mam 3, ale to jest pikuś:-)
    Zapraszam do mnie: aia-story.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    Julia K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tylko zmiencie tapete bo slabo litery widac :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, zajebiste :**
    Czekam na pierwszy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, zajebiste :**
    Czekam na pierwszy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie pogodzisz ich kiedyś?
    P.S Fajnie się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj, a się dowiesz... Będzie ostro i zabawnie... tyle mogę zdradzić ;d

      Usuń