wtorek, 3 września 2013

Zawieszka, ale nie do końca...

Przepraszamy Ws bardzo, ale zawieszamy bloga. Nie będzie to zawieszka, na typowych zasadach, a mianowicie jeśli nam się uda będziemy coś dodawać... Spowodowane jest to szkołą... Ja będę siedzieć w szkole po 8, 9 (lekcyjnych) godzin dziennie... Czyli ciężko będzie mi pisać rozdziały... No chyba, że w weekendy, ale to też różnie bywa. Martynka też się nie wyrabia... Mam nadzieje, że zrozumiecie i wybaczycie... Jedno mogę obiecać, nie zapomnimy o tym blogu, nie opuścimy tylko zmniejszymy aktywność...
                                                                                              Przepraszamy, pozdrawiamy....

~ Bella

13 komentarzy:

  1. oooooooo ;o NIE :c ja tak czekam na następny scenariusz ! ale rozumiem was , ja tez mam szkole , jestem w 2 kl gimnazjum .. mimo to mam nadzieje ze będziecie pisać dalej kochane i znajdziecie czas tez na inne rzeczy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko nie to:cc!!! rozumiem was, ale prosze dodajcie jeszcze ten następny rozdział! potem mozecie dodawac jak wam bedzie pasowac, proszę!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze troche zmniejszycie aktywnosc :C ale rozumiem....tylko nie zapomnijcie o nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie! kiedy ja sie dowiem kto tam stal?! moje zycie leglo w gruzach! a w ogole mi bardzo przykro,ale rozumiem was, bo sama mam czsem 8 lekcji;/ ale mam nadzieje, ze znjdziecie czas na prowadzenie bloga i nie zapomnicie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda czekałam na następny rozdział a tu kicha no ale trudno mus to mus.Rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  6. a tak wgl ile wy macie lat

    OdpowiedzUsuń
  7. KOCHAM WAS I TE SCENARIUSZE , PROSZE O NEXT <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
  8. rozumiem, ale szkoda

    OdpowiedzUsuń
  9. No nic mam tylko nadzieje że całkiem nie zapomnicie o tym blogu, bo ja go kocham i chce wiedzieć co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Zajebisty blog :) Chciałm ci polecić mojego bloga. Więc jak byś miała czas to czy mogłabyś czasami na niego zaglądać, bardzo mi na tym zależy? Dopiero zaczęłam prowadzić bloga, więc byłabym bardzo wdzięczna :)

    http://rauraihateyoubutsomethingdrawsmetoyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, mam nadzieję że jak będziecie miały więcej czasu to coś dodacie. Czytam wiele blogów i to jeden z lepszych.Rozumiem co to brak czasu, jestem w 1 Lo i mam tyle obowiązków że nie mam czasu na sen... Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ale rozumiem, że jest teraz trudno, bo sama jestem w 1 Technikum i jest ciężko. Mam nadzieję, że niedługo uda wam się coś napisać. Trzymam kciuki. ;) A mogłybyście tak mniej więcej powiedzieć kiedy wstawicie kolejny rozdział, bo skończyło się w takim momencie, że nie mogę się doczekać co dalej. Czekam z zapartym tchem na next. I życzę ogromnej weny. :*

    OdpowiedzUsuń