poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Liebster Blog! < 3



Hejka! :)
Zostałyśmy nominowane do ''Liebster Award'' przez Weronikę, Olę, Refive, Kasię, Tori Pa, Julkę&Alice,Paulinę i przez samą Julkę, którym Bardzo, ale to Bardzo Dziękujemy!


1. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
 M: Nie mam ulubionej piosenki, ale uwielbiam piosenki z serialu ''Violetta i ''Austin&Ally''.
I: Fallin for you - R5!
2. Co najbardziej lubisz w swojej przyjaciółce/przyjacielu?
 M: Nie mam obecnie przyjaciółki ani przyjaciela.
I: To że zawsze jest, ( Pozdrawiam cię skarbie! < 3 )
3. Jakie są twoje ulubione książki?
 M: Nie mam ulubionych.
I: ''Orchidee też się śmieją.''
4. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
M: Zdecydowanie oglądać filmy, choć czytać książki też uwielbiam.
I: Typowy ze mnie filmowiec ale książki też przejdą.
5. Czy masz Facebook'a albo Ask.fm?
M: Mam to i to.
6. Jeżeli mogłabyś zmienić coś w sobie, to co to by było?
M: Chciałam bym być bardziej odważniejsza i otwarta na świat.
I: Chciałam bym być bardziej twarda i mniej się przejmować.
7. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
M: Arbuzowy i Malinowy.
I: Cytrynowy < 3
8. Co według ciebie lepsze: Horror czy Fim Romantyczny?
M: Film Romantyczny.
I: Romansidło, ale Horrory też lubię.
9. Masz brata, siostrę czy jesteś jedynakiem?
M: Obecnie jestem jedynaczką, ale niedawno dowiedziałam się że będę miała rodzeństwo.
 I: No baa, że siostrunię mam. PS. Starsza jest! ^^
10. Najlepszy Film to:...?
M: ''Ten Beach Movie.''
I: ''Pożyczony narzeczony''
''Na zawsze twój''
11. Jaka sytuacja zmieniła twoje życie?
M: Na razie żadna, ale na pewno moje życie zmieni to że będę miała brata albo siostrę!
I: To zbyt prywatne i bolesne...

Pytania od Refive:
1. Kiedy się urodziłaś?
M: 06.02.2002 r.
I: 05.05.1999 r.
2. Bransoletka czy Łańcuszek?
M: Łańcuszek.
I: Bransoletka.
3. Film czy Serial?
M: Serial, choć Filmy też Koffam!
I: To i to! 
4. Lubisz kiedy pada deszcz?
M: Nawet, lubię.
I: Czasami...
5. Twoje ulubione zajęcie?
M: Czytanie blogów, siedzenie przed laptopem i czytanie książek.
I: Pisanie i kino!
6. Twoje marzenie?
M: Polecieć do L.A i pójść na koncert R5, jak i również spotkać Laurę, Calum'a i Raini.
I:  Koncert R5, Wizyta w L.A i Miami.
7.  Twoja ulubiona piosenka?
M: Nie mam ulubionej. Słucham tyle znakomitych kawałków, że nie umiałam bym wybrać.
I: Faillin for you - R5
8. Pizza czy Chipsy?
M: Pizza!
I: Pizza.
9. Masz rodzeństwo?
M: Obecnie nie, ale niedawno się dowiedziałam że będę miała.
I: Tak, siostrę.
10. Jaki masz styl ubierania się?
M: Bardzo podobny do Martiny Stossel.
I: Normalny - wygodny.
11. Ilu masz prawdziwych przyjaciół ?
M: Na razie nie mam.
I: 1- od równo 11 lat.

Pytania od Kasi:

1. Największa wpadka?
M: Dotąd jestem czujna i mi się to nie zdarzyło. :D
I: Kola poszła nosem + gazowane picie + śmiech!
2. Ulubiona piosenka to...?
M: Nie mam ulubionej. Słucham tyle znakomitych kawałków, że nie umiałam bym wybrać.
I: Fallin for you - R5
3. Jaka jest twoja ulubiona liczba?
M: Na razie 19, lecz ciągle zmieniam.
I: 6
4. Masz Tumbrla?
M: Nie.
I: Tak.
5. Jaka jest twoja ulubiona gwiazda pokroju kinowego?
M: Nie mam.
I: Dużo ich mam.
6. Od jak dawna prowadzisz bloga?
M: Dokładnie, to nie wiem, ale gdzieś z parę tygodni.
I: Koło miesiąca.
7. W skali 1/10 jak bardzo lubisz siebie?
M: 1/10 - Fajnoo co nie?
I: Nie potrafię ocenić..
8. Jak spędzasz wakacje?
M: Siedząc przed laptopem.
I: Najlepiej jak potrafię :)
9. Jaka jest twoja ulubiona czynność?
 M: Oglądanie telewizji.
I: Spędzanie czasu z BFF!
10. Dlaczego prowadzisz bloga?
M: Bo uwielbiam pisać opowiadania, po prostu ciągnie mnie do tego.
I: Pisanie to moje życie...
11. Ulubione zwierzątko?
M: Kootek i Rybki.
I: Wszystkie, najchętniej założyłam bym domowe zoo.

Pytania od Paulinki:

1. Kogo najbardziej lubisz z R5 ?
M: Oczywiście, że Ross'a, ale podziwiam też Rydel.
I: Wszystkich Koffam!
2. Masz jakieś zwierzaki?
M: Mam dwa koty, psa i będę miała rybkę.
I: 2 koty, 2 psy, 2 ptaki i siostrę xD
3. Ulubiony kolor?
M: Czerwony i Żółty, ale lubię też inne kolory.
I: Zielony.
4. Lubisz Maię Mitchell?
M: Nawet, choć nie przepadam za nią.
I: Nic do niej nie mam póki jest grzeczna!
5. Marzenie?
 M: Mam dużo marzeń, lecz są one przeważnie nie do spełnienia.
I: Koncert R5, Wizyta w L.A i Miami.
6. Umiesz śpiewać?
 M: Emm...Umiem.
I: Nie śpiewam najgorzej, lecz Cud to nie jest...;)
7. Bardziej Lubisz Calum'a W. czy Raini R. ?
M: Nie umiałam bym wybrać.
I: Oboje lubię tak samo.
8. Ulubiony serial?
M: Austin&Ally i Violetta.
I: Austin&Ally, Prawo Agaty
9. Data urodzenia?
M: 06.02.2002 r.
I: 05.05.1999 r.
10. Jesteś w kimś zakochana/y ?
 M: Tak. :)
I: Hmm...
11. Jaką miałeś/aś średnią ocen na koniec roku szkolnego?
M: 4,7
I: 4,8

Pytania od Julki i Alice:

1. Posiadasz jakieś zwierzę?
M: Mam 2 koty, psa i będę miała rybkę.
I: 2 koty, 2 psy, 2 ptaki, chomika i siostrę xD
2. Ulubiona książka?
M: Nie mam ulubionej, ale jak bym już miała wybrać, to wszystkie z ''Ulicy Strachów.''
I: ''Orchidee też się śmieją.''
3. Ulubiona pora roku?
M: Lato i Zima.
I: Wiosna!
4. Posiadasz konto na Facebook'u?
M: Tak.
https://www.facebook.com/martyna.wydra.52?ref=tn_tnmn
I: Taaa 
5. Ulubione imiona męskie i żeńskie?
M: Męskie to Miłosz i Michał, a żeńskie to Lena i Laura.
I: Piotr, Anna, Julia
6. Jakie masz zainteresowania?
M: Muzyka i Taniec.
I: Pisanie i kino!
7. Czy jesteś szczęśliwa/y ?
M: W tej chwili nie.
I: Tak!
8. Jakie jest twoje największe marzenie?
M: Mam dużo marzeń nie do spełnienia.
I: Koncert R5, Wizyta w L.A i Miami.
9. Wygrywasz milion złotych. Co z nimi robisz?
M: Od razu kupuję bilet do L.A.
I: Rozdzielam, część na marzenia, reszta dla bliskich.
10. Najpiękniejsza chwila twojego życia to...
M: Nie zdarzyła się.
I: Kiedy przywiozłam do domu psiaka.
11. Czy masz jakieś odwzorowanie w postaci literackiej?
M: Nie mam.
I: Pewnie jakieś tak...

Pytania od Tori Pa:

1. Masz Aska?
 M: Mam.
http://ask.fm/WyderkaXD
I: Nie.
2.Ulubiona gwiazda?
M: Ross Lynch, Laura Marano i Martina Stossel.
I: Ross Lynch, Laura Marano.
3. Co lubisz oglądać?
M: Prawie wszystko. :D
I: Tematyka miłosna.
4. FB czy Ask?
M: Facebook!
I: Facebook.
5. Lubisz pieski?
M: No baaa.< 3
I: Kocham.
6. Ulubiony kolor?
M: Czerwony i Żółty!
I: Zielony.
7. Lubisz One Direction?
M: Nienawidzę Debilów! ( Bez urazy dla ich fanów! : D )
I: Nawet tak.
8. Hejtujesz jakąś gwiazdę?
M: Nie.
I: Nie. ;)
9. Co sądzisz o Laurze Marano?
M: Jest Śliczna i mądra. :)
I: Jest boska.
10. Słuchałaś kiedyś Tokio Hotel?
M: Nie.
I: Nie.

Pytania od Oli:

1. Wolisz Raurę, czy Raię?
M: Oczywiście, że Raurę.
I: Raura!
2. Ile masz lat?
M: 11 lat :)
I: 14 .    
3. Ulubiona pora roku?
M: Lato i Zima!
I: Wiosna.
4. Ulubiony/a piosenkarz/piosenkarka?
M: Ross Lynch, Laura Marano i Martina Stossel.
I: R5, Coldplay, Pessenger - zespoły.
5. Jaki masz kolor włosów?
M: Falowany ciemny blond z naturalnie rozjaśnionymi końcówkami..
I: Ciemny blond/ Jasny brąz.
6. Ulubiony przedmiot w szkole?
M: Muzykaaa...< 3
I: Biologia i Polski.
7. Najpiękniejsza chwila w życiu?
M: Jeszcze się nie zdarzyła...
I: Przywiezienie pieska do domu.
8. Co sądzisz o hejtach?
M: Em...moim zdaniem są bezczelni Hejtując innych, ponieważ i tak nie są lepsi.
I: Nie znoszę!
9. Jaki masz kolor pokoju?
M: Fioletowo-Zielony!
I: Fioletowy.
10. Czy kiedykolwiek cięłaś się?
M: Nie, ale miałam parę takich momentów w życiu że chciałam spróbować.
I: Nie.

Pytania od Julki:

1. Jak chciałabyś mieć na imię?
M: Sama nie wiem, nigdy się nad tym nie zastanawiałam.
I: Lubię swoje imię.
2. Ile masz wzrostu?
M:1,60 ;P
I: 1,65 :)
3.Kiedy założyłaś bloga?
M: Nie pamiętam.
I: Pierwszego parę miesięcy temu.
4. Ulubiony serial?
M: Em...Austin&Ally i Violetta.
I: Austin&Ally, Prawo Agaty.
5. Lubisz koty?
M: No ba....Koffam Kociaki! < 3
I: Oj tak.
6. Grasz na jakimś instrumencie? Jeśli tak, to na jakim?
M: Na flecie prostym, będę się też uczyła gry na gitarze.
I: Nie.
7. Najpiękniejsza chwila twojego życia?
M: Jeszcze się nie zdarzyła.
I: Przywiezienie do domu psa.
8. Najgorsza chwila twojego życia?
M: Nie mam pojęcia...;/
I: Zbyt osobiste i bolesne...
9. Jaki masz model telefonu?
M: Obecnie Nokia, ale będę miała nowy, więc się to zmieni.
I: Samsung Galaxy Mini 2
10. Masz rodzeństwo?
M: Będę miała.
I: Tak.
11. Co lubisz najbardziej robić?
M: Leniuchooować! ;pp
I: Spędzać czas z BFF!

~ Bella


Blogi, które nominujemy:



Oto nasze pytania:

1. Prowadzenie bloga sprawia ci przyjemność?
2. Ile masz lat?
3. Twoje Hobby?
4. Ulubiony zespół?
5. Ulubiony film?
6. Uczysz się grać na jakimś instrumencie?
7. Ulubiony gatunek filmu?
8. Masz Rodzeństwo?
9. Ulubiony smak lodów?
10. Jest taka sytuacja, która zmieniła twoje życie?
11. Masz chłopaka?


To wszystko.
To teraz lecimy poinformować nominowanych! < 3



Baaaaay!


~ Martyna
~ Bella

15 komentarzy:

  1. Nominowałam Was do nagrody Liebster Award!! Więcej znajdziecie tuu: auslly-raura-love.blogspot.com
    ~Kasia<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuje cię do LIEBSTER AWARD. http://austin-ally-trish-dez-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! (jeszcze raz) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy także zostałyście nominowane do Liebster blog. Więcej info znajdziecie tutaj: http://forever-together-auslly.blogspot.com/2013/08/wiem-wiem.html Gratuluję ! <3

      Usuń
  4. Zostałyście nominowane do 'Liebster Blog' :D Więcej informacji tu: http://story-about-auslly.blogspot.com/2013/08/liebster-blog.html i tu: http://auslly-story.blogspot.com/2013/08/liebster-award-3.html :P
    ~JulkaXD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy.
    Jak będziemy miały czas to chętnie wpadniemy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://auslly-milosc-nie-zna-granic.blogspot.com/?m=1
    to jest blog mojej kol wchodzcie ona dopiero zaczyna zmotywójcie ją plisss i sory za spam

    OdpowiedzUsuń