niedziela, 18 sierpnia 2013

Notka

Heeey!
Nie wiem, ale pod ostatnim rozdziałem pojawiły się tylko dwa marne komentarze...
Nas to troszkę zmartwiło, lecz nadal mamy nadzieję że chociarz troszkę podoba wam się to opowiadanie.
Mamy również ''nadzieję'' że się trochę postaracie i będziecie więcej komentować, bo to dla nas na prawdę dużo znaczy...

A co do rozdziału, ja go chyba napiszę ale nie wiadomo kiedy się pojawi. Ja cięgle nie mam czasu, Iza tak samo, więc nie wiemy jak to będzie. Teraz spróbuję coś napisać, lecz nie wiem czy mi się uda, bo wyglądam jak by mnie z krzyża zdjęli. Nie dziwię się, w końcu wczoraj grałam z chłopakami w piłkę nożną i nadal jestem zmęczona...

To więc, rozdział pojawi się najpóźniej w niedzielę <następną> !


~ Martyna

10 komentarzy:

  1. JAA KOCHAM TEGO BLOGAA NA ZABÓJ ! : **** I ZAWSZE BĘDE KOMENTOWAĆ . I BARDZO CZEKAM NA NEXTA PS. MACCIIEE TALENTT <3 . NIE ZMARNUJCIE GO ; DD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaje**sty blog !! Przepraszam za wyrażenie ale piszecie po prostu SUPEROWO !!
    Czekam na next :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na dalsze rozdziały.
    Będę komentować z anonima bo nie mam żadnego konta!I promes you!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz komentuję tego bloga. Ponieważ wcześniej nie miałam kiedy. Codziennie wchodzę po kilka razy tylko na chwilkę aby sprawdzić czy jest nowy wpis. Szkoda że tak rzadko są wstawiane. Ale ogólnie uważam że jest świetny. Nigdy nie widziałam jeszcze tak wspaniałego bloga i mam nadzieję że będziecie pisać i trochę częściej wstawiać notki. Cieszę się że wpadłam na tego bloga. Przeczytałam i nie straciłam czasu. A muszę przyznać że byle czego bym nie czytała. Jestem raczej wybredna w tej dziedzinie. Także plus dla was że przyciągnęłyście moją uwagę. ;) Ach, ja to jak się rozpiszę. Czekam z niecierpliwością na następną notkę. Mam nadzieję że uda się wcześniej napisać. ;)

    PS. Chciałam wam jeszcze powiedzieć, że dorobiłyście się zagorzałej fanki. xd Pozdrawiam gorąco i życzę jeszcze wspaniałych wakacji. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam wasz blog. Jest najlepszy z tych co czytałam, bo jest taki orginalny i owiele ciekawszy od innych. Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału. Też mam bloga ale taki lelawy. Codziennie sprawdzam czy jest noey rozdział bo ten blog ubustwiam xd, a jaj tylko jest nowy rozdział to z chęcią czytam wszystko od nowa, bo tak lubię xd. Macie wielką fankę waszego opowiadania x)
    I ♥♡♥ RAURA I AUSLLY ♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tego waszego bloga *_* Czekam na nowy rozdział ;33

    OdpowiedzUsuń
  7. wasz blog jest super i czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham waszego bloga <3 <3 <3 <3 <3 <3 kocham :D

    OdpowiedzUsuń